Followers

Saturday 23 April 2011

::merdeKa::

title tak le bla erk!! ini title utk org yg merdeka exam final mcm aku..(haha,,skit2 sudah) yup... itulah ungkapan yang keluar dari mulut aku bile abs je exam ari jumaat ari tuh. perasaan yang tak dapat di gambarkan dgn kate2 walau pon sebenarnye ade lg exam yang harus ditempuhi lagi minggu depan. but exam tuh hanya memerlukan kecekapan dan gune otak skit aje. tak mcm final yang membuatkan aku tidur tak lena, hati tak tenang dan mcm2 lagi lah. aku tau mesti korang rase macam tu gak kan? semua org akan rase bende yang same bile tibe je time exam. so doa ku buat sesiape yang sedang or bakal menempuhi exam tak kira lah exam pe pon gOOd LuCk okey. semoga korang berjaya menjawab exam.

untuk adik: sabo ye!!rase lah pe yang aku rase mggu lepas..skang turn ko plak!!!


MeRdeKa...MeRdeKa...MeRdeKa!!!


P/s:be happy okey.jgn stress2 okey!! senyum la slalu walau pon tak berape nk lalu<hehehe>

No comments:

Post a Comment